mandag den 29. august 2011

Så gik gassen af ballonen

Så har vi overstået den helt store festweekend. Og jeg er helt drænet for energi...

Sommerfest, Majas fødselsdag, min mors fødselsdag er nu overstået fordelt på fredag-lørdag-søndag. Måtte kapitulere søndag eftermiddag og gå i seng...

Spiderman-lagkagen endte med at se sådan ud:


Og cupcakes, som jeg også bagte så sådan ud:


Og så er jeg sååå glad over, at jeg endelig fandt ud af, hvordan man kan gemme afslutningen på sådan en topping. Jeg plejer nemlig at sprøjte udefra og ind, og så ende op med en ikke så pæn "dut". Så nu prøvede jeg at sprøjte indefra og ud, og så blev de bare sååå finde, næsten som roser :o)


Til venstre ses den gamle metode, til højre den nye :o)

1 kommentar:

  1. Fed superman:)
    Og god idé med cuo kakes toppen.De ser også godt nok gode ud:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet