torsdag den 11. august 2011

Dagens indkøb - og dagens katalog

I dag kom denne pakke til mig: 6 stk fontant fra kagebutikken, så skulle der være nok til efterårets mange fødselsdagskager. Og bogstavprægerne, som jeg har set brugt flere steder på nettet. Glæder mig til at få afprøvet dem, både i småkager og i fondant.


Og så har jeg fået dette monsterkatalog fra Creativ Hobby ind ad døren.


Uuuuha, jeg skal passe på ikke at bruge for mange penge. Første gennemgang af kataloget er klaret. Der plejer jeg at sætte æselører ved alle de ting, jeg synes ser spændende ud. I anden omgang fjerner jeg dé æselsører, hvor tingen alligevel ikke var spændende nok, til at jeg vil købe den lige nu :o)

Og så skal de sidste æselører gennemgås med børnene, for det er jo primært dem, der skal lave de ting, jeg synes, ser spændende ud :-D Det er nemlig julegaveideer til familien, som vi er på udkig efter. Det skal besluttes, om de vil male eller modellere, eller noget helt tredje...og så tror jeg bestemt også, at jeg i år
prøve nogle af de fine julekugler fra Vivi Gade Design.

Men før vi helt beslutter os, afventer vi lige, hvad Panduro Hobby har at byde på, når deres hovedkatalog udkommer :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar