onsdag den 13. juli 2011

Vinder af give away

Så er vinderen af min første give away fundet. Fødselsdagsbarnet kunne ikke vente længere, og har udtrukket Sonja med bloggen Bedste Bess som vinder af mine hæklede cupcakes.


Tillykke Sonja!! Hvis du sender mig din adresse på mail jettemusen@hotmail.com, så skal jeg sørge for, at de kommer med posten til dig :o)


Og så vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige velkommen til alle de nye læsere, det er så hyggeligt at I har lyst til at læse med!

Nu skal jeg have styr på de sidste fødselsdagsforberedelser inden huset bliver invaderet af gæster :o)

5 kommentarer:

  1. tusind tak for de skønne cup cakes, sender fluks en mail:)

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen.
    Millelouise

    SvarSlet
  3. Tillykke til Sonja og tak for spændingen til dig :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke til den heldige vinder Sonja :)

    SvarSlet