tirsdag den 19. juli 2011

Jeg har fået en award!


Og den er jeg rigtig glad for at have fået :o) Jeg har fået den af Camilla, der har den skønne blog Fru Millas Cupcakes. Det betyder ekstra meget, da det var én af de første blogs jeg blev fast læser af. Bloggen er fuld af skønne opskifter og kageprojekter, her bliver også syet og hæklet.

Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Og de kommer her....

Sp. 1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg søgte egentlig inspiration til små og store hækleprojekter, da jeg ikke har hæklet særlig længe, og så fik jeg lyst til at genoptage min blog, der i første omgang var en ren kageblog. Nu er den udviddet til at indeholde alle de kreative ting, jeg går og sysler med. Og så synes jeg, det er dejligt at kunne dele kreative ideer med andre.

Sp. 2: Hvilke blogs følger du?
Primært kreablogs og kageblogs

Sp. 3: Favoritfarver?
Lime og lilla

Sp. 4: Favoritfilm?
Romantiske komedier

Sp. 5: Hvilke lande vil du besøge?
Jeg er ikke så vild med at rejse, men ville gerne en dag tilbage til Rom, og et smut til USA.

Blogawarden giver jeg videre til:

Grøn Græs  Slapper så dejligt af med kreative små sysler. Er ved at se om jeg kan blive dus med strikkepindene. Hæklenålen ligger dog stadig mere sikkert i min hånd.

Kager med mere Har de sidste 3 år bagt og pyntet kager til enhver given lejlighed.

Mit kreative univers Elsker kreative aktiviteter, det skønne ved at formgive og skabe.

På sommerfuglens vinger Jeg elsker at være kreativ og bruge mine hænder.. jeg laver en lille smule af alt.

Millelouises I de sidste mange år har jeg hygget med at lave håndarbejde. Først strikkede og hæklede jeg mest - men i de sidste tre år, har jeg efterhånden syet rigtig meget børnetøj.

Jeg håber, I har lyst til at modtage awarden :o)

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er du sød, tak skal du have :)
    Den vil jeg da rigtig gerne modtage.

    Hav en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for awarden... den er blevet modtaget med kyshånd..
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  3. Har helt sikkert lyst til at modtage den. Tusind tak :)

    SvarSlet