fredag den 29. juli 2011

Kreativ ferie

Så er vi endelig flyttet tilbage i soveværelset efter 3 dages camping i stuen. Det har nu været meget hyggeligt.  Projekt Male Soveværelse greb om sig, skulle males hele 3 gange før den hvide farve dækkede den lyseblå. Så skulle fodlisterne også lige males og nye fejelister måtte der også til. Men NU har jeg mit hvide soveværelse :o)

Og midt i det hele har mine piger også været kreative med maling. De har begge kreeret bamsesenge ud af skotøjsæsker. Jeg har fundet gamle babypudebetræk og babypuder frem, som bamserne kan sove i :o)

Mollys seng (Sofie)

Pingas seng (Maja)

Og så er jeg selvfølgelig blevet bedt om også at hækle et tæppe til Sofies seng...så nu er jeg i gang med at afprøve en ny teknik...bølgemønster...eller hvad det nu hedder...jeg hækler efter engelsk opskrift, hvor det hedder ripple pattern, se det her. Det har godt nok drillet en del, og jeg har trævlet op så mange gange, at jeg var ved at opgive. Men nu har jeg fundet fejlen i første række, så nu skulle det gerne gå hurtigt fremad igen :o)
  

1 kommentar:

  1. Hej
    Sikke nogle fine senge.
    Tag et kig på min blog, der har jeg en Blog Award til dig. Håber du vil være med.

    Hilsen Mette

    SvarSlet