søndag den 24. juli 2011

I dag har jeg været perleblogger hos søde Karen Klarbæk (tak fordi du giver os nye bloggere muligheden for at blive set!) Jeg er overvældet over den trafik, der har været på siden i dag, og vil gerne byde alle de nye faste læsere hjertelig velkommen!! Det er rigtig dejligt, at I har lyst til at følge med!

Dagen i dag har jeg været travlt beskæftiget med at rydde soveværelset, vaske væggene og maske af og slibe fodlister, så der i morgen kan blive malet hvidt. Vi har haft den samme lyseblå farve i soveværelset i henad 14 år (på to bopæle), men nu skal det være slut. Og jeg glææææder mig til at krydre de hvide vægge med mørkelilla ting og sager :o)

Pigerne er afsat til bedsteforældrene i morgen, så der er fred til at fokusere på projektet ;o)

I nat og i morgen camperer vi så i stuen, og dét er jo altid spændende :o)

I går var vi en tur i Givskud Zoo. Vi var så heldige, at det regnede på turen derop, og på turen hjem, men mens vi var der, holdt det nogenlunde tørt. Vi havde en rigtig dejlig tur, og som sædvanlig var gederne det største hit :o) Jeg fik mig også en ny ven: en gravid ged, der var yderst kontaktsøgende og stor-nød, at jeg gad nusse hende i pænt lang tid. De store geder var knap så interessante for børnene, når nu der sprang 10 gedekid rundt ;o)

Gedekid, der troede Sofies hår var hø ;o)
Maja omgivet af gedekid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar