tirsdag den 14. juni 2011

Snotuglen er flyttet hjemmefra

For et par uger siden så jeg denne søde snotugle på Syslemosters blog. Og da jeg så den vidste jeg lige præcis, hvem der skulle have sådan én. Det er en person, der ALTID har en pakke lommetørklæder på sig, nemlig min mor :o) Så jeg gik straks i gang med at hækle denne søde lille sag til hende. Opskriften kan findes her.

Eftersom jeg åbenbart hækler lidt strammere end normalen, havde jeg tilføjet nogle masker i bredden, men det vidste sig, at det alligevel ikke havde været nødvendigt. Derfor ser den lidt småtyk ud, men det synes jeg egentlig er lidt sødt :o)

Snotuglen er nu flyttet hjemmefra og bor i min mors håndtaske. Og Sofie har afgivet bestilling på en ugle magen til, den skal bare ikke have hul i enden, men derimod stoppes ud og stå til pynt på hylden.

Snotuglen gemmer på en pakke lommetørklæder ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar