lørdag den 18. juni 2011

Jamen, mor, det er jo dem fra Toy Story :o)

Ja, det er det nemlig, de små søde ærter i bælg :o) Nemme at hækle og bare rigtig søde - tror dog at jeg en anden gang vil lave bælgen lidt smallere. Find opskriften her. Jeg har hæklet med enkelt bomuldsgarn på en 2mm nål.


Dagens andet projekt var denne cupcake, som du kan finde opskriften til her. Den er en fødselsdagsgave til Sofies veninde, som hun skal til fest hos i morgen.

Og så lærte jeg endda en ny hækleform, ved slet ikke hvad det hedder på dansk, da jeg hæklede efter engelsk opskrift. Front post double crochet og Back post double crochet - nogen der ved, hvad det hedder på dansk?? Det er en meget kærkommen afveksling til fastmaskerne :o)


Derudover har jeg i dag bagt en dobbelt portion chocolate mudcake - og - note-to-self - den opskrift dur bare ikke til at lave cupcakes af :o( De ser herrens ud, og jeg tvivler på de kan reddes med frosting - men Sofie får dem nu alligevel med i skole i næste uge...med pynt og det hele...;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar