mandag den 16. februar 2009

Vinterferie og kagebagning

Så er vinterferien ved at være forbi - dvs. Sofie fik en ekstra fridag i dag, fordi der ikke var varme på skolen. Havde ellers lige smurt madpakke og puttet tidligere...

Ferien har jeg brugt på at afprøve nye opskrifter, og man må sige, at de alle smagte rigtig godt :o) Ingen af dem er bagt for sidste gang. Men må også erkende, at det altså stadig er chokoladekage, der står øverst på børnenes favoritliste. Vi andre vil hellere spise noget andet...
Jeg lægger opskrifterne ud nedenfor, for de er bestemt værd at dele!

Da vi fik gæster til kaffen i går, havde jeg kreeret lidt sødt til børnene: 2 små mariehønsekager. Kagen til de voksne nåede jeg desværre ikke at få overtrukket, da jeg ikke var helt på dupperne lørdag, hvor det var meningen, den skulle gøres klar :o( Så man måtte tænke sig til grønt overtræk med røde hjerter ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar