lørdag den 10. december 2011

Papirkugler, juletræer i pap og nisserier

Jeg har forelsket mig...i papirkugler...

Både i går og i dag har jeg været i gang med at klippe og sætte sammen. Det er blevet til 6 stk i alt, og jeg tror altså ikke, at jeg er færdig med dem endnu :o) Skabelonen kan findes på denne blog, som er intet mindre end fantastisk og spækket med fede DIYs. Der er bestemt noget for enhver kreasjæl...

Rød og orange

Hvide
Faktisk har det været en rigtig kreadag i dag. Børnene har lavet juletræer af cirkler og Hama maxi perler, og så har Maja været i gang med at lave hemmeligheder til familien.

Majas træ

Sofie er sendt på miniferie hos mine forældre. I morgen skal hun nemlig have indløst sin fødselsdagsgave: en flyvetur til København, hvor de skal i Tivoli. Det er første gang hun skal prøve at flyve, og hun glæder sig som en gal :o) Vi får hende først hjem igen på mandag.

Nåhr ja, og så havde nissen igen været på spil i nat. Han havde hængt klemmer OVERALT i stuen, selv på min fint pyntede gren!! Maja har lavet mange tegninger til ham, og de er nu lagt frem ved siden af en skål pebernødder og et lille glas mælk, så må vi se, hvad der sker i nattens løb :o)

1 kommentar: