søndag den 11. december 2011

Jeg kan ikke blive fast læser?!?

På mine seneste ture rundt i blogland, har jeg tilmeldt mig en del nye fede blogs...men de bliver ikke rigtig hængende i min oversigt over blogs jeg følger. Nogle af dem er der et par dage, og så forsvinder de, andre kommer aldrig på oversigten.

Jeg tror faktisk, det har stået på i længere tid :o( for jeg ved jeg har mistet et par blogs, som jeg rigtig gerne ville følge, men jeg kan ikke huske hvad de hedder, det er rigtig ærgerligt :o(

Andre, der oplever samme problem??? Eller ved hvordan det kan løses???

Jeg ved også, at jeg har tilmeldt mig nogle give aways med lod hvor man skal være fast læser, hvor jeg så måske ikke er det nu, men så er det altså ikke fordi jeg snyder!!! Jeg har tilmeldt mig.

Jeg er nu begyndt at bookmarke de sider, jeg gerne vil følge, så de ikke går tabt i glemslen...

6 kommentarer:

  1. Det har jeg også oplevet! Førhen kunne jeg også opdatere min Blogroll med de blogs jeg følger fast, men selvom jeg ved jeg har tilmeldt kan "den" ikke finde nogle nye. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe os, for altså ærgerligt at miste dem man har "fundet" og gerne vil følge...

    God søndag ;o)

    SvarSlet
  2. jeg har det samme problem, når jeg er med i give aways må jeg tilmelde mig bloggen igen, det er ret irriterende4 at falde ud på den måde:)

    SvarSlet
  3. Jeg melder mig i koret af stemmer med det samme problem. Det er MAX IRRITERENDE!!
    HJÆÆÆLP!!!
    Hvordan "bookmarker" du så de sider istedet - for ikke engang det kan jeg finde ud af :-)
    Go´ dag

    SvarSlet
  4. Træls når dine blogs forsvinder. Jeg har ikke oplevet problemet og håber da du finder ud af hvad der er galt.
    Jeg har tilmeldt mig din blog og glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  5. Det problem har jeg også med nogle af de nye blogs jeg har tilmeldt mig - håber der kommer en løsning på problemet.

    SvarSlet
  6. Det er da rart at vide, at det ikke kun er mig, den er gal hos - men hvor er det dog irriterende!!!

    Helle, jeg bookmarker i min Internet Explorer (add to favorites), altså ikke i blogger :)

    SvarSlet