tirsdag den 1. november 2011

Besøg på Kreative Dage messen

I søndags tog mine døtre og jeg til Kreative Dage i Fredericia. Jeg var godt nok lidt spændt på, om jeg ville få set alt det, jeg gerne ville, især med Maja på slæb. Men de var i forvejen blevet advaret om at jeg altså skulle se på garn ;o) Til gengæld ville de få lov at møde Shane Brox fra "Shanes verden", en udsendelse de begge elsker at se :o)

Vi blev også rigtig positivt overraskede, da vi fandt ud af, at vi kunne møde Shane hos Panduro Hobbys stand, og endda få hans autograf, så vi var da lige forbi og sige hej-hej :o)


Og det blev da også til et par kreative sæt, som vi skal have samlet affald, så vi kan bygge.


Jeg havde glædet mig til at besøge Tante Grøns stand, har jo hørt så meget om deres garn, men endnu ikke haft muligheden for at have det mellem hænderne. Og jeg blev bestemt ikke skuffet. Fik bl.a. købt noget Blomsterfrø og Zpagetti. Den grønne er jeg allerede gået i gang med, mon nogen kan gætte, hvad det bliver?!?


Hos Karen Marie Klip fik jeg denne blok gratis, fordi jeg modtager deres nyhedsbrev - alletiders med julefarver.


Børnene faldt over en stand, hvor man kunne købe selvhærdende ler, så det måtte vi også have med hjem, og vi har allerede gode ideer til julegaver - hvis så bare der er ler nok.

Der var en stand, hvor børnene kunne male på keramik, så efter et par timer med artige børn, blev de belønnet med en lille malepause :o)

Maja maler drage

Sofie maler kat

De nåede lige at blive færdige før Shane gik på scenen og holdt et dejligt inspirerende foredrag.


Derefter besluttede vi, at vi havde fået nok af menneskemylderet og kørte hjem. Jeg ville gerne have haft mere tid til fordybelse, men det er jo givet, at man ikke får det, når man tager børn med til sådan en messe ;o)

Vil helt sikkert gerne afsted igen til næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar