onsdag den 5. oktober 2011

Tiger-køb

Forleden var jeg et smut forbi Tiger-butikken i Sønderborg. Eftersom den ligger lige under min tandlæge, er det jo oplagt liiiige at smutte derind bagefter (når nu tandlægen var gratis ;o)).

Og hvor har de bare fået mange nye ting, cupcake-tema og paddehatte-tema og en masse nyt til sådan en krea-gal pige som jeg.

Der røg også lidt pakkekalender-gaver i kurven, så jeg kan ikke vise og nævne det hele ;o)

Men hvad jeg kan vise er dette søde begynder-sy-sæt, som mine piger har kastet sig over. Det er 4 små overkommelige projekter, og noget de begge selv kan arbejde med.


Og så denne søde Bambi i filt:


Og så vil jeg da lige benytte lejligheden til at byde alle jer nye læsere velkommen! Jeg er rigtig glad for, at så mange har lyst til at følge med i hvad jeg går og laver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar