torsdag den 6. oktober 2011

Hæklenåle, strikkepinde og hemmeligheder

I dag var jeg rigtig heldig og få fat i sundhedsplejersken og ændret Sofies tid, så nu kan de gamle planer blive ført ud i livet. Nogengange har man lov at være heldig :o)

Og så har pigerne været en tur i Tiger-butikken alene for at købe fødselsdagsgaver til mig. Nu mangler de bare at få pakket dem ind. Især Maja er ved at sprænges over at have en hemmelighed, det er så sødt :o)

Jeg fik også lige investeret i et par nye hæklenåle str 6 og 10, så nu kan jeg hækle STORT. Da Sofie længe har spurgt, om vi ikke skulle prøve at strikke, har jeg også købt str 4 pinde.

Jeg lærte at strikke af min mormor da jeg var barn, og strikkede rigtig meget - mest tøj til min Barbie. Nu må vi se, om jeg kan huske det, det bliver helt nostalgiskt at prøve igen.

Der røg også noget garn i kurven, som jeg lææænge har haft et godt øje til. Jeg synes det er det smukkeste garn jeg nogensinde har set, og jeg har tænkt mig at gimle eller hækle tørklæder af det. Det hedder Lace Lux og er et garn med en helt fantastisk glans.


Så skal jeg bare lige finde tiden til at komme i gang ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar