onsdag den 11. april 2012

Påskens projekt - on hold

Vi har haft en dejlig påske med masser af legekammerater på besøg, familie-brunch, blockbuster film og krea-hygge. Jeg har dog også stået på hovedet for at holde huset i nogenlunde orden - men det er svært at holde ungernes legetøj ude af stuen i ferier :o)

Vi skulle heldigvis helt frem til mandag før der udbrød krig mellem pigerne, og de ikke længere kunne tåle synet af hinanden, så det er faktisk ret godt klaret. Nu er hverdagen i gang igen, og lige pt. sidder Sofie og laver lektier, mens Maja leger, at hun laver lektier ;o)

Mit påskeprojekt var denne multifarvede blomster-pude, som jeg desværre ikke kan få færdiggjort, da jeg er løbet tør for de rigtige farver.


Har været forbi min lokale garnbutik, der ikke havde nogen af farverne, så nu samler jeg sammen til at storhandle på nettet, når der forhåbentligt snart kommer Drops Summer Sale :o)

I mellemtiden må jeg så grave nogle gamle projekter frem, og dem er der jo heldigvis nok af ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar