torsdag den 22. november 2012

Så er drillenissen kommet!

Her i november begynder julepynten så småt at komme frem fra gemmerne. I aftes kom Klarborg-nisserne frem sammen med nogle af de andre ting, der står gemt i stueskabene resten af året.

Og når julepynten kommer frem, så plejer drillenissen også at begynde på sine løjer. I år er ingen undtagelse :o)

Nissen har i nat puttet toiletpapir i støvlernes snuder og tegnet ansigter på bananerne.

Hvis der nu skulle sidde nogen derude, der mangler inspiration til drillenisse-streger, så har jeg her på bloggen lavet en liste over de drillerier vores nisse har bedrevet igennem mange år.

1 kommentar:

  1. Ih må da vist skynde mig at få din blog på min liste ;) kan være jeg kan lære lidt hæklefif af dig. sikke en fin blog du har og masser af inspirationer. Du skal være mere end velkommen til at kigge forbi min :)

    SvarSlet