mandag den 19. november 2012

1½ måneds sygdom :-/

Så er jeg så småt ved at komme ovenpå igen.


Sidst i september blev jeg forkølet og fik hoste-hoste-hoste. Efter 2 uger begyndte bedringen, vi tilbragte efterårsferien i Disneyland Paris (mere herom senere) og i et par dage følte jeg mig faktisk tæt på rask - for så at starte hele møllen forfra: ondt i hals, hoved, snot og hoste - IGEN!!!

Da hosten bare blev værre og værre, og røvede mig min nattesøvn, tog jeg i sidste uge til lægen, fik taget blodprøver og fik det sædvanlige svar: virus, ikke noget at gøre :o( Dog fik jeg en recept på noget hostestillende af den gode slags - den slags hvor man ikke må køre bil, når man tager den :o)

Åh, gud, hvor var det rart at sove en hel nat igennem, uden at stå op flere gange med de værste hosteanfald.

Jeg hoster stadig, især når jeg har talt en masse - men nu begynder jeg faktisk at føle mig rask igen. Og energien er også så småt begyndt at komme tilbage.

Der har ikke været for meget af den, men ikke desto mindre har jeg haft en travl periode alligevel. For udover at rejse midt i hele sygdomsperioden, har både Sofie og jeg også haft fødselsdag. Der er blevet festet både for familien og for vennerne.

Børnene glæder sig over, at mor er begyndt at have overskud til kreahygge igen. Og lige om lidt banker julen på døren. Mange gaver er allerede købt, og nogle nisseløjer er planlagt. Så jeg håber, at få mere tid til at blogge igen, for der har også været lidt garn/pap/tråd gennem hænderne, som jeg gerne vil vise frem :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar