søndag den 13. maj 2012

Glædelig Mor Dag

Jeg håber alle mødre er blevet behørigt forkælet i dag!

Jeg fik denne vase/træ af mine døtre. De havde selv købt den i Kop & Kande i fredags. Jeg fik en ekspedient til at hjælpe dem (de vidste godt, hvad de ville købe), og så betalte jeg selv regningen :o) Men på dén måde har de i hvert fald selv været med til at vælge gave og være hemmelighedsfulde.

Da vi kom hjem, blev gaven gemt rigtig godt for mig. Og her til morgen blev den med stor iver fundet frem igen.

Sofie var efterfølgende i haven og plukke blomster. Og som træ passer den rigtig fint til mine små Sonny Angels :o)

Vi var også et smut forbi min mor, der stod klar med dejlige, friskbagte boller og kakao. Jeg havde købt en Klarborg-nisse til hende, der hedder Sofie, så hun nu har både en Maja og en Sofie :o)

Ellers har jeg nydt dagen i rimelig ro og fred, fået færdiggjort nogle krea-projekter, set næstsidste afsnit af Desperate Housewifes og plejet en spirende forkølelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar