onsdag den 9. maj 2012

DROPS (HEART) YOU - eller??

Som så mange andre købte jeg for nogle uger siden en hel masse billige garnnøgler, af mærket DROPS <3 YOU.

Jeg havde bare ikke lige læst det med småt, at det altså primært er beregnet til at strikke af, og ikke hækle - og min plan er altså at hækle et granny stripe tæppe :o(


Og iiiiiihhhh, hvor er det garn altså bare irriterende. Det skiller vildt meget, og garnnøglerne falder fra hinanden og filtrer, så jeg er ved at blive vanvittig af at arbejde med det! Farverne var heller ikke heeelt, som forventet...

Så er det jeg må sige til mig selv: det kostede altså også kun 6 kr pr nøgle, det bliver et ok billigt tæppe :o) Men uuha, der er lang vej igen, før det bliver færdigt.

4 kommentarer:

  1. Øv :( Er det værre end Søstrene Grenes bomuldgarn? Det synes jeg også skiller ret meget, men jeg hækler meget med det alligevel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg desværre ikke svare på, da jeg aldrig har prøvet det garn :(

      Slet
  2. Øv med øv på! -ja jeg har også prøvet med garn fra søstrene grene og dét skiller!
    Ser ellers rigtig fint ud :)

    SvarSlet
  3. Åh - det er så irriterende, men det ser fint ud ;)

    SvarSlet