onsdag den 7. september 2011

Laptop sammenbrud

Argh, min laptop er brudt sammen...min arbejdskammerat...Jeg har nu været lidt sur på den i et stykke tid, for med tiden har den fået mange nykker, som jeg gerne ville være foruden.

Godt man er gift med en IT mand, der lige kan hive data ud af sådan én, når den er afgået ved døden :o)

Heldigvis er det en laptop, jeg bare kan tage under armen og få byttet, forhåbentlig til en ny. Nu er spørgsmålet så bare, hvor lang tid der går, før jeg får en anden. Indtil da må jeg arbejde på en gammel stationær pc, der er laaaaangsom - og det selvfølgelig lige, når jeg burde arbejde hårdt på store, tunge billedfiler :o(

Nå, men det gav jo så lidt ekstra fritid i dag, som Maja kom til at nyde godt af. Vi har lavet perleplader, spillet spil og hygget os, imens pc'en hakkede sig igennem Indesign-filer - jeg har også fået hæklet lidt for første gang i lang tid...men det er ikke færdigt endnu, så billede kommer først senere :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar