tirsdag den 26. juni 2012

Første forsøg med pop cakes

Så har jeg endelig fået forsøgt mig med at lave pop cakes :o) Jeg har haft købt ind til det i laaaang tid - men lejligheden har manglet. Nu nærmer sidste skoledag sig, og så plejer Sofie at have "tak-for-i-år" kage med :o)

Sofie har hjulpet godt til både med bagning, formning og pyntning. Og det er der kommet disse søde, røde og lækre kager ud af.


Jeg synes dog at den smeltede chokolade (Wiltons) var lige lovlig tyk i det, jeg kunne ikke få dem helt glatte, som man ser i bøgerne. Jeg havde forventet at chokoladen ville lægge sig et fint lag, som glattede sig selv ud - men det skete ikke. Til gengæld ligner nogle af dem små roser med swirl :o)


Det er bestemt ikke sidste gang vi laver sådan nogle. Og om et øjeblik skal vi ud og prøvesmage :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar