lørdag den 21. maj 2011

Dagens indkøb

HURRA! så er det endeligt muligt at købe sugarpaste i en butik i Sønderborg (Kop&Kande). Synes dog lige prisen var lidt hamper, men i det mindste sparer jeg portoen.

De har fået et lille udvalg af farver, bageforme og redskaber. Og da jeg havde mine døtre med, gik der jo ikke lang tid før der røg lidt ekstra i kurven ;o) Vi kunne ikke stå for disse mini-muffin-forme og papirforme. Og med flere fødselsdage på programmet snart, så er det jo oplagt, at prøve noget nyt.

Jeg har desværre også måtte kassere alle mine pastafarver, da de var blevet for gamle, så det var SUPER at jeg lige kunne få en lyserød og en lilla. Men jeg slipper nu alligevel ikke for en omgang netindkøb af farver, eftersom Maja gerne vil have en Barbapapa kage til fødselsdag - og de har jo ALLE farver :o)

Det lykkedes mig også i dag at få fingrene i et par fine kurve med låg til mit garn. Så håber jeg, at Nemo kan lade det være. Som Maja så fint udpegede, da vi var kommet hjem, så er der jo huller i begge sider af kasserne, så man kan bære dem. Og dér kan Nemos poter jo også lige passe igennem. Vi krydser fingre for, at han ikke opdager garnet :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar