onsdag den 11. maj 2011

Besat af Babette

Jeg er blevet besat af tanken om at lave et Babette tæppe! Jeg MÅ simpelthen have sådan et - MEN det er jo et kæmpe projekt, og jeg er i forvejen begyndt på flere hæklerier, som jo gerne skulle blive færdige på et tidspunkt :o) Så jeg har besluttet at gå på kompromis med mig selv, og forsøge mig med et LILLE Babette tæppe til Sofies Ulvi bamse. Maja har jo fået et dukketæppe af oldemortern, og dengang var det meningen, at Sofie også skulle have et - men så gik jeg i stå med hæklingen.

Majas dukketæppe
Garnet fik jeg dog købt dengang. Det betyder dog også, at tæppet så ikke bliver helt så farverigt som et ægte Babette, men mon ikke, det bliver fint alligevel?!?

I aftes sad jeg og googlede diverse sider og billeder af Babette tæpper, der er så mange, og så smukke! Jeg har også fundet ud af, hvilket mønster jeg skal bruge. Så nu er det egentlig bare at komme i gang :o) Og så burde jeg vel holde op med at kigge på flere hækleblogs, for der er simpelthen alt for mange, alt for gode ideer til ting, jeg gerne vil lave ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar