torsdag den 21. marts 2013

Her er så stille

Jeg har simpelthen ikke tid til at blogge, eller til den daglige rundtur hos dem jeg følger. Jeg savner det helt vildt, men er nødt til at prioritere min tid stramt.

Jeg har heller ikke tid til at lave noget som helst kreativt :o( Det hele går bare op i arbejde og i at forsøge at holde sammen på hverdagen.

Siden februar har jeg arbejdet på et stort projekt på arbejdet, som kræver at i stedet for de 15-20 timer, jeg plejer at arbejde, har jeg været oppe på 48 timer i ugen i 2 uger! Dét kan altså mærkes på tidskontoen! Heldigvis kommer det også til at kunne mærkes på pengekontoen :o)

Nu er den første deadline overstået og arbejdsbyrden er dalet en anelse, men der er rigeligt at lave de næste par uger også.

Så er det jeg sætter pris på, at dagligdagen ikke plejer at være nær så stressende, som den er lige nu. Jeg glæder mig til et pusterum engang midt i april :o)

Og så vender jeg forhåbentligt tilbage til bloggeriet og alle de der projekter, jeg engang har påbegyndt...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar