onsdag den 25. marts 2009

Spiderman

Så fik jeg endelig lov at lave en Spiderman. Ham har jeg gerne villet lave længe. Men det er jo ikke noget, man bare sådan lige gør for sjov ;o)

Billedet er geleudfyldning. Kagen er bondekonens chokoladekage med chokosmørcreme, overtrukket med SP.

Det er første gang jeg har overtrukket med SP (plejer at bruge MMF), og jeg ved ikke, om det var fordi den var hjemmelavet, at den slog revner?!? Den har ellers været rigtig god til modellering - hmmm, det må øves lidt mere...

Mine piger har også et særligt forhold til Spiderman, så jeg tror ikke jeg slipper for at lave en til dem en anden gang :o)

Maja er så småt med på ideen om, at vi ikke skal spise ALLE de kager jeg laver. Så hun spørger hvem der skal have dem, og snakker om små drenge og piger, der henter kager her :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar