søndag den 1. december 2013

Glædelig 1. december

...og første søndag i advent! Så er julen officielt i gang. Og i nat har vores nisse været her med et lille pyntet juletræ. I år skal vi nemlig for første gang ikke have et stort træ. Så vi bryder traditionen og tager et lille pottetræ ind hele december i stedet - og så kan det genbruges næste år, det er da win-win :)


Adventskransen er også anderledes end den plejer at være. Det er nemlig Sofie, der har fået frie hænder. Hun har lavet ALT lige fra at binde halmkransen, og gran rundt om til at pynte med bånd og kugler. Og hun er selvfølgelig stolt af resultatet :)


Og selvom jeg også godt kan lige at lave dekorationer, kan jeg mærke, at hun vokser et par cm ved at få ansvaret for noget så vigtigt, som adventskransen. 

Derudover var jeg så heldig at få en adventsgave af Maja: et fint knyttet armbånd, som hun har lavet i SFOen. Det glæder mit moderhjerte, når jeg sådan bliver betænkt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar